THE 2nd JOHNNIE REB RUN
12-14/9-2008
Ni är härmed inbjuden till The 2nd JOHNNIE REB RUN som är en träff för bilar av märket INTERNATIONAL HARVESTER. Träffen hålls i Västra Virestad 1 mil norr om Trelleborg. Några av oss kommer att träffas redan på Fredagen för att prata IH. Mat blir hämtmat . På morgonen blir det frukost (ingår). Vid 12.00 kör vi iväg till Smyge för lätt lunch. Sen kör vi genom det Skånska landskapet för att hamna hos "Urban" som samlar på allt möjligt. Det blir också fika (ingår)hos "Urban" På kvällen kommer vi att grilla och ha det trevligt i V.Virestad. Grillspett, korv mm samt öl, läsk och vatten står på menyn (ingår). Det går bra att campa på området. Dusch och toaletter finns på området. Det kommer även att finnas möjlighet att sova under tak(sängkläder/sovsäck medtages och gärna tältsäng).Troligtvis kommer även Martins militärtält att finnas på plats. På Söndag morgon äter vi som är kvar frukost (ingår). Jag har inte bestämt något för Söndagen men en tanke är att vi kör in till Malmö och MECA RACEWAY för att se på dragracing.
Priset är 250:-/pers. och betalas på plats. Anmäl gärna att ni kommer.
Detta skulle jag ha skrivit för länge sedan men som valigt så "hinner man inte" trots att det bara tar 10 min.
För frågor och anmälan kontakta
RICHARD THELIN
på
0708-965840 el. 0410-331070
warlockracing@hotmail.com
VÄLKOMMNA ÖNSKAR
RICHARD