Hej här är jag!

Hej här är jag!

Inläggav Natalie Jane » sön 28 aug 2011, 18:03

Hej jag heter Natalie Jane och jag är en International L121, som kom til Sverige oktober 2010. Min matte Cindy, som är amerikanska, hittade mig på en åker i Pennsylvania aug 2010, då var hon på semester med min husse Klaus, då han blev 50 år. Han är Dansk o skrivar nog det mest här. Dom har holdt på i 4 månader på att göra mig körbar o juli var det dags för besiktning. Sen har vi haft trevligt tillsammans.
Bild
Här kom jag till Sverige
Bild
Detta är min husse och min reskammarat "Nui Okalani"! hon är en 1950 Cheva!
Bild
Här är jag efter dom har jobbat med mig 1000 timar! Hoppas vi ses ute på vägerna!

NJ
Life is too short for borring cars!
Användarvisningsbild
Natalie Jane

Re: Hej här är jag!

Inläggav WARLOCK » sön 28 aug 2011, 21:06

Jag får börja med att hälsa dig välkommen till Sverige. Hoppas du inte tycker de e för kallt här, jag förmodar på din gamla lack att de va mycket varmare och soligare där du bodde tidigare. Jag hoppas du kan övertala din husse å matte att ni ska åka å hälsa på lite andra Internationaler på JOHNNIE REB RUN den 9-10 Sept. Det kommer att finnas många fler husse å matte som dina kan prata å ha skoj med. Samtidigt som du berättar för de andra Internationalerna om hur det har varit å leva i deras födelseland. Det finns mer att läsa om träffen under "Träffar & Happenings" .
Välkommna önskar SydStatsGeneralen :P
IH EN GÅNG IH ALLTID
Användarvisningsbild
WARLOCK
Medlem i Svenska IH Klubben

Inläggav alfscout » sön 28 aug 2011, 21:32

Hej! Jättetrevligt att få höra från er alla tre. Jag läste just i NST/HD om er och tänkte ta kontakt för att kunna skriva lite om Natalie Jane i vårt medlemsblad. Hoppas att det är okej för er del. Så vi hörs och ses framöver.
Användarvisningsbild
alfscout

Inläggav Natalie Jane » mån 29 aug 2011, 15:24

Ha ha ha!! Ja det är ju fint när folk tyckar tokiga posts är kul oxå! :lol: :lol:
Reservdels Martin berättade om grejen sep 9-10! Vi får se om vi kan lyckads med att åka dit!
Hmm. Story i medlems tidningen! Vist kan det vara kul... vi har mera end 1000 bilder! Just det ungefär ett kort pr. time! :surpr:

Klaus o Cindy
Användarvisningsbild
Natalie Jane

Inläggav blom » sön 04 sep 2011, 19:16

så jävla ball pickis tummen upp.
blom

Inläggav Natalie Jane » tis 06 sep 2011, 12:13

Tackar!! :lol: